آموزش باز کردن فیوچرز | افتتاح حساب فیوچرز در بایننس

در مقالات قبلی درباره انواع معالات صحبت کردیم و معاملات فیوچرز را به عنوان یکی از روش های معاملاتی نوین در زمینه ارز های دیجیتال معرفی کردیم که به واسطه آن میتوان از افت قیمت ها و بازار های نزولی هم سود دریافت نمود که میتوانید مطالب جامع تر و کامل تر در رابطه با این معاملات را در مقاله ” فیوچرز چیست ؟” مطالعه نمایید. در این مقاله قصد داریم در رابطه با آموزش باز کردن فیوچرز صحبت کنیم.

برای آن که بتوانید معاملات فیوچرز را انجام دهید و به عبارتی وارد بازار های دو طرفه شوید لازم است با نحوه ورود به این بازار و همچنین صرافی هایی که از این قابلیت پشتیانی میکنند آشنا شوید که از جمله این صرافی ها میتوان به بایننس و کوکوین اشاره نمود.

در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه افتتاح حساب فیوچرز در صرافی بایننس آشنا شوید.

افتتاح حساب فیوچرز در صرافی بایننس 

قبل از آن که به آموزش باز کردن فیوچرز بپردازیم باید بدانید که لازمه ی افتتاح حساب فیوچرز در صرافی بایننس این است که یک حساب معمولی در بایننس داشته باشید پس اگر تا به حال هیچگونه حساب کاربری در بایننس باز نکرده اید لازم است مراحل زیر را جهت افتتاح حساب در بایننس طی کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن یک حساب معمولی در بایننس باز کنید.

نکته ای که قبل از افتتاح حساب در بایننس باید به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به تحریم ها و محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، بایننس نباید از هویت ایرانی بودن کاربران ایرانی اطلاع پیدا کند پس لازم است از سرور های مجازی وی پی اس استفاده نمایید و تنها به وی پی ان اکتفا نکنید چرا که ممکن است برایتان مشکل ساز شده و تمام داریی تان بلوکه شود.

مراحل افتتاح حساب در بایننس

جهت افتتاح حساب معمولی در بایننس بعد از این که از فعال بودن وی پی اس تان مطمئن شدید، وارد وب سایت بایننس شوید و از طریق منو آن که در قسمت بالا سمت راست قرار دارد بر روی گزینه Register کلیک کنید.

در کادری که مربوط به ایمیل است یک ایمیل معتبر وارد کنید و یک پسورد قوی متشکل از حروف کوچک، بزرگ و اعداد و ترجیحا کاراکترهای ویژه ( مثل : ! ؟ , %….) برای آن در نظر بگیرید.

یک کادر تحت عنوان Referral ID در نظر گرفته شده است که درون آن میتوانید کد معرف را وارد نمایید و از مزایای آن بهره مند شوید.

بعد از وارد کردن اطلاعات فوق و اطمینان از صحت آن ها بر روی  گزینه create account کلیک کنید تا یک ایمیل همراه با کد فعال سازی برایتان ارسال گردد که از طریق لینک فعال سازی ارسال شده میتوانید وارد حساب کاربری تان شوید.

برای اطمینان بیشتر و حفظ امنیت حساب کاربری تان اولین کاری که لازم است بعد از ورود به حساب کاربری تان انجام دهید این است که از طریق قسمت Security تایید دو مرحله ای گوگل (Google Authentication) را فعال کنید.

با طی کردن مراحل بالا حساب کاربری شما در بایننس افتتاح شده است و حال میتوانید آموزش باز کردن فیوچرز در بایننس را دنبال کنید:

دقت داشته باشید که مراحل باز کردن فیوچرز در اکثر صرافی ها مانند بایننس است و برای آنکه بتوانید مراحل را به صورت شفاف تر دنبال کنیم ، صرافی بایننس را به عنوان مثال برایتان آورده ایم.

در صورتی که میخواهید اطلاعات بیشتری درباره صرافی بایننس داشته باشید میتوانید بر روی آن کلیک نمایید.

افتتاح حساب فیوچرز در صرافی بایننس 
افتتاح حساب فیوچرز در صرافی بایننس

مراحل باز کردن فیوچرز در بایننس

در حساب کاربری بایننس خود از طریق منو گزینه Derivatives و بر روی گزینه USDT Futures کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی گزینه فوق اگر دفعه اولی باشد که وارد این صفحه میشوید یک پیام اخطار به شما نمایش داده میشود که در آن تمامی ریسک های بازار فیوچرز و ضرر و زیان هایی که ممکن است متحمل شوید به شما گوشزد شده است که توصیه میشود آن را به دقت مطالعه کرده و بر روی گزینه قبول ریسک به منظور ورود به قسمت فیوچرز کلیک نمایید.

اگر مراحل را مطابق با آنچه که گفته شد طی کرده باشید گزینه ای تحت عنوان Open now را خواهید دید که با کلیک روی آن و وارد کردن آیدی رفرال میتوانید حساب فیوچرز خود را باز کرده و وارد صفحه مربوط به معاملات فیوچرز شوید.

نکته : یکی از قابلیت های عالی و منحصر به فردی که در صرافی بایننس وجود دارد این است که میتوانید از حساب های دمو استفاده نمایید (یعنی میتوانید معاملاتی را به صورت تست و بدون پول انجام دهید که این کمک میکند تجربه کافی برای انجام معاملات واقعی را کسب نمایید.).

با توجه به این که بازار فیوچرز یک بازار جدید و پر ریسک است توصیه میشود که اولین معاملات فیوچرز خود را در حساب دمو انجام دهید تا احتمال ضرر برایتان کمتر شود.

خلاصه مطالب 

در این مقاله به بررسی اولین قدم برای انجام معاملات فیوچرز یعنی آموزش باز کردن فیوچرز پرداخته شد و برای توضیح بهتر مراحل آن را در صرافی بایننس به شما توضیح دادیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد، در مقالات آتی توضیحات بیشتری در زمینه انجام معاملات فیوچرز در بازار رمز ارز ها خواهیم داد ، با ایران ارز دیجیتال همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت نام در کوینکس ثبت نام در کوکوین