ارز دیجیتال اختصاصی کوکوین | همه چیز درباره توکن کوکوین KCS

ارز دیجیتال اختصاصی کوکوین

یکی از جدید ترین دارایی های دیجیتال که امروزه در صرافی ها داد و ستد میشوند ارز های دیجیتال اختصاصی هستند که همانطور که از نامشان پیداست به صورت بومی و اختصاصی برای یک صرافی منحصر به فرد هستند که ارز دیجیتال اختصاصی کوکوین یکی از آنهاست و به صورت انحصاری به صرافی کوکوین اختصاص دارد.

توکن های اختصاصی بیشتر تحت عننوان پاداش یا به عنوان یک راهکار برای تبلیغات پا به بازار رمز ارز ها گذاشتند و بر خلاف ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین قابل استخراج نبوده و تحت شرایط خاصی به افراد اعطا میشود که در ادامه این مقاله بیشتر درباره آنها صحبت خواهیم کرد.

صاحب نظران در حوزه ارز های دیجیتال معتقدند که سرمایه گذاری بر روی توکن های اختصاصی صرافی ها با توجه به روند صعودی و رو به رشدی که در آینده برای آنها پیش بینی شده است میتواند یک سرمایه گذاری پرسود باشد.

توکن های صرافی های معتبر مانند کوکوین میتواند برای دارندگان آنها یک امتیاز باشد، در این مقاله هر آنچه را که درباره ارز دیجیتال اختصاصی کوکوین لازم است بدانید به شما خواهیم گفت ، پس با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال اختصاصی کوکوین | همه چیز درباره توکن کوکوین KCS
ارز دیجیتال اختصاصی کوکوین | همه چیز درباره توکن کوکوین KCS

ارز دیجیتال اختصاصی صرافی کوکوین چیست ؟

ارز دیجیتال اختصاصی کوکوین که با نماد KCS  شناخته میشود به صورت انحصاری به صرافی کوکوین تعلق دارد و از سال2017 با بازار رمز ارز ها ورود پیدا کرد.

KCS در ابتدا به عنوان یک profit-sharing  وارد بازار شد و هدف از معرفی آن ارائه خدمات بهتر به کاربران صرافی کوکوین بود و در ابتدا 200 میلیون از این توکن عرضه شد و قرار است که بر اساس برنامه سوختن توکن ها تعداد آنها به 100 میلیون برسد.

ویژگی های توکن KCS

توکن KCS دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که آن را نسبت به سایر توکن ها متمایز میکند و باعث شده افراد زیادی علاقه مند به خرید این توکن باشند و از آن نگهداری کنند.

به کمک خرید ارز دیجیتال اختصاصی کوکوین میتوانید از درآمد پسیو بهره مند شوید و در ازای نگهداری از آنها سود دریافت نمایید به گونه ای که اگر بیش از 6 روز از آنها نگهداری کنید میتوانید به صورت روزانه سود دریافت نمایید.

کاربرد توکن اختصاصی کوکوین

داشتن توکن اختصاصی کوکوین برای کاربران و تریدر ها در بازار رمز ارز ها دارای مزیت هایی است که میتوانند به واسطه آن ها یک سری کارها انجام داده و از امتیاز هایی برخوردار شوند:

کارمزد معاملات در صرافی کوکوین برای دارندگان توکن آن تا 80 درصد کم میشود که در معاملات بزرگ و با حجم بالا میتواند بسیار چشم گیر باشد.

از این توکن میتوانید برای مشارکت در پلتفرم های KuCoin Spotlight و LockDrop/BurningDrop در Pool-X استفاده نمایید.

خرید و نگداری از این توکن به عنوان یک روش عالی برای کسب درآمد از بازار رمز ارز ها است به گونه ای که نیاز نیست حجم بالایی از بیت کوین را در روز خرید و فروش کنید تا بتوانید به سود دست پیدا کنید ، همین که در حوزه خرید ارز دیجیتال کوکوین توکن سرمایه گذاری کنید میتوانید از امتیاز های فوق العاده ای که کوکوین برایتان در نظر گرفته است بهره مند شوید.

شاید برایتان جالب باشد که بدایند KCS به‌عنوان یک روش پرداخت برای خرید، رزرو هتل، خرید تجهیزات بازی و … محسوب می شود.

چه پلتفرم هایی از توکن KCS استفاده میکنند ؟

پلتفرم های مختلفی هستند که از توکن اختصاصی صرافی کوکوین پشتیبانی میکنند و به بیان بهتر دارندگان این توکن میتوانند از آنها برای دریافت خدمات از این پلتفرم ها استفاده نمایند که از جمله این پلتفرم ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

SwirlPay : این پلتفرم یک سرویس پرداخت غیرمتمرکز است که از توکن KCS پشتیبانی می‌کند و میتوان به واسطه آن تراکنش انجام داد.

PlayGame : این پلتفرم که یک پلتفرم برای بازی های آنلاین است شرایطی را فراهم کرده است که بتوان پرداخت های درون بازی را به کمک توکن کوکوین پرداخت نمود.

Travala : یک پلتفرم جدید و عالی برای برای رزرو سفر است که از بلاک چین استفاده میکند که برای پرداخت های درون این پلتفرم که معمولا جهت رزرو سفر است میتوان از توکن کوکوین استفاده نمود.

Pundi X : یک پلتفرم پرداخت آنلاین و آفلاین است که از KCS پشتیبانی میکند.

CoinPayments : یک بستر پرداخت آنلاین بدون مرز، از توکن KCS پشتیبانی می‌کند.

BetProtocol : یک پلتفرم بازی است که اخیرا توکن اختصاصی کوکوین را به‌عنوان توکن اصلی مورد استفاده در بازی‌های خود معرفی کرده است.

چه پلتفرم هایی از توکن KCS استفاده میکنند ؟
چه پلتفرم هایی از توکن KCS استفاده میکنند ؟

منظور از سوخته شدن توکن کوکوین چیست ؟

یکی از مواردی که باعث تمایز توکن کوکوین نسبت به سایز توکن ها شده است همین سیاست سوخته شدن توکن کوکوین یا KCS Burn است که بر اساس آن هر ۳ ماه یک‌بار، توکن‌های کوکوین موجود در بازار توسط تیم توسعه‌دهنده خریداری شده و سوخته می‌شوند و این کار تا زمانی که تعداد کل توکن ها به 100 میلیون برسد ادامه خواهد داشت.

بر اساس معاملات سه ماه اخیر این توکن مشخص میشود که چه تعداد توکن باید خریداری و سوزانده شود.

خرید توکن کوکوین

به واسطه صرافی های کوکوین، MEXC، Bitmax و ProBit Global میتوان اقدام به خرید این توکن نمود اما برای کاربران ایرانی با توجه به محدودیت های موجود پیشنهاد میشود که در ابتدا از طریق صرافی های ایرانی تتر خریداری نموده و بعد آن را به یک از 4 صرافی بالا انتقال دهید و به بیت کوین تبدیل کنید تا بتوانید KCS را خریداری نمایید.

کیف پول برای توکن KCS

تمام کیف پول هایی که برای نگهداری اتریوم هستند، برای نگهداری از توکن اختصاصی کوکوین هم مناسب می باشند و علاوه بر آن میتوان از کیف پول های سخت افزاری هم برای نگهداری آنها استفاده نمود که این روش راهکار خوبی برای افرادیست که قصد نگهداری حجم زیادی از KCS را برای طولانی مدت دارند، از جمله بهترین کیف پول های سخت افزاری میتوان به  لجر نانو و ترزور اشاره نمود.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال اختصاصی صرافی کوکوین پرداخته شد که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد ، اگر علاقه مند به مطالعه بیشتر در زمینه صرافی کوکوین هستید، تنها کافیست که بر روی آن کلیک نمایید ، سایت ایران ارز دیجیتال را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت نام در کوینکس ثبت نام در کوکوین