ارز دیجیتال اختصاصی کوینکس | همه چیز درباره توکن کوینکس CET

ارز دیجیتال اختصاصی کوینکس

ارز های دیجیتال اختصاصی یا همان اکسچنج توکن ها، یکی از انواع داراییهای دیجیتال به حساب می آیند که به یک صرافی خاص اختصاص دارد و به عبارتی بومی آن صرافی می باشد به عنوان مثال ارز دیجیتال اختصاصی کوینکس یک توکن اختصاصی برای صرافی کوینکس است و داشتن آن برای کاربران کوینکس یک امتیاز محسوب می شود.

این توکن های اختصاصی با اهداف گوناگونی توسط صرافی ها ارائه میشوند که از جمله این اهداف می توان به ارائه توکن ها به عنوان پاداش به برخی از کاربران، افزایش نقدینگی، ایجاد انگیزه برای شرکت در معاملات اشاره نمود.

امروزه با توجه به محبوبیت و پیشرفت تکنولوژی بلاکچین توکن های بومی فراوانی در بستر بازار ارز های دیجیتال ظهور کرده است که میتوانند در آینده بسیار ارزشمند بوده و فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری باشد، در این مقاله قصد داریم به بررسی توکن اختصاصی صرافی کوینکس بپردازیم پس با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال اختصاصی کوینکس | همه چیز درباره توکن کوینکس CET
ارز دیجیتال اختصاصی کوینکس | همه چیز درباره توکن کوینکس CET

ارز دیجیتال اختصاصی صرافی کوینکس چیست ؟

صرافی کوینکس به عنوان یکی از محبوب ترین صرافی های فعال در حوزه رمز ارز ها توکن اختصاصی خود را تحت عنوان توکن کوینکس با نماد اختصاری CET معرفی کرده است.

CoinEx بر مبنای پروتکل ERC 20 ساخته شده و برخلاف ارز های دیجیتال دیگر مانند بیت کوین غیر قابل استخراج است و در حال حاضر روی زنجیره CoinEx تکامل یافته و به عنوان گس (Gas) مورد استفاده قرار می­گیرد.

این توکن از سال 2018 یعنی حدودا 4 سال پیش و به روش airdrop­ ( برای اطلاع از اینکه دراپ ایر چیست میتوانید بر روی “Drop air چیست” کلیک کنید. ) و طرح­های تشویقی، کارمزد معاملات، تبلیغات و به اعضای صرافی کوینکس اعطا میشد.

ارز دیجیتال اختصاصی صرافی کوینکس چیست ؟
ارز دیجیتال اختصاصی صرافی کوینکس چیست ؟

CTE را از کجا دریافت کنیم ؟

با توجه به این که ارز دیجیتال اختصاصی صرافی کوینکس غیر قابل استخراج است برای دریافت آن میتوانید از 3 راهکار استفاده نمایید :

  • دریافت توکن کوینکس از طریق معرفی
  • دریافت توکن کوینکس از طریق تبلیغات
  • دریافت توک کوینکس از طریق استیکینگ

دریافت CET از طریق معرفی ساده ترین راه می باشد، تنها کافیست از دوستان و آشنایان خود بخواهید که با لینک معرفی شما در کوینکس ثبت نام نماید تا کوینکس تعدادی از توکن های خود را به عنوان پاداش معرفی در اختیار شما قرار دهد.

دریافت CET از طریق تبلیغات : تبلیغاتی هر از چندگاهی توسط خود کوینکس انجام می شود و هر از گاهی CET توزیع می کند، شما می توانید در اطلاعیه های رسمی از این توزیع ها مطلع شوید.

دریافت توکن کوینکس از طریق استیکینگ: این روش تنها راه به دست آوردن غیرفعال توکن کوینکس است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

CTE را از کجا دریافت کنیم ؟
CTE را از کجا دریافت کنیم ؟

روش های استیکینگ کردن کوینکس

در حال حاضر از 2 طریق میتوان توکن کوینکس را استیک کرد : راه اول خود صرافی و راه دوم کیف پول Via wallet  است که هر دو روش بسیار ساده می باشند تنها کافیست کارهای زیر را انجام دهید:

 

استیک توکن کوینکس از طریق صرافی کوینکس: برای این کار در ابتدا باید یک کیف پول آنلاین در کوینکس بسازید.

در مرحله دوم به گزینه Staking در کیف پول خود مراجعه کنید، در آنجا شما استخرهایی که از این ارز پشتیبانی می کنند را مشاهده خواهید­کرد بنابراین می توانید با زدن گزینه Delegate شروع به سرمایه گذاری و استیکینگ کوینکس توکن نمایید.

استیک توکن کوینکس از طریق کیف پول Viawalletبرای استیک کردن توکن کوینکس در این کیف پول نیز پس از ساخت کیف پول و انتقال CET های خود به آن ، به صفحه Discover بروید و گزینه  Staking را انتخاب نمایید ، سپس شما در آن جا استخرهای متفاوتی را مشاهده خواهید کرد که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید.

ویژگی های کوینکس توکن

با داشتن ارز دیجیتال کوینکس میتوانید از مزایای زیر بهره مند شوید:
دریافت تخفیف در کارمزد های معاملاتی کوینکس

ارتقا به پلن VIP با خرید مقداری مشخصی CET (افرادی که دارای پلن VIP هستند از امتیازاتی مانند تخفیف کارمزد معاملات، برداشت سریع، خدمات مشتری رو در رو و مواردی دیگر برخوردار­ میشوند. )

از CET میتوان به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن استفاده کرد و یا آن را به سایز ارز های دیجیتال تبدیل نمود.

روش های استیکینگ کردن کوینکس
روش های استیکینگ کردن کوینکس

صرافی هایی که از CTE پشتیبانی میکنند

 بی کی اکس، کوین اکس، و اسند اکس (بیتمکس) از جمله صرافی های معتبری هستند که از ارز دیجیتال کوینکس پشتیبانی میکنند و همچنین If Wallet ، Viawallet و خود صرافی کوینکس از کیف پول­های پشتیبانی کننده از این ارز دیجیتالی هستند.

صرافی هایی که از CTE پشتیبانی میکنند
صرافی هایی که از CTE پشتیبانی میکنند

خلاصه مطالب

ایران ارز دیجیتال در این مقاله ارز دیجیتال اختصاصی کوینکس را تحت عنوان CET مورد برررسی قرار داد و ویژگی ها و روش های دریافت آن را برایتان شرح داد که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد برای مطالعه بیشتر درباره صرافی کوینکس میتوانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

صرافی coinex

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت نام در کوینکس ثبت نام در کوکوین