ارز دیجیتال رایگان انواع روش های دریافت ارز دیجیتال رایگان چیست؟

آیا امکان دریافت ارز دیجیتال رایگان وجود دارد؟ چگونه ارز دیجیتال را رایگان دریافت کنیم؟ در کوینکس این موارد را بررسی خواهیم کرد. برای این منظور تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

از زمانی که بازار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان راه اندازی شده است، افراد زیادی فعالیت خود را در این بازار آغاز کرده اند و در حال حاضر افراد زیادی قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند زیرا در سال های اخیر رونق سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال افزایش یافته و افراد زیادی توانسته اند از آن سود ببرند.

در بازار ارز، هرچه قیمت اولیه ارزها کمتر باشد و فرد برای خرید آنها نیاز به پرداخت کمتری داشته باشد، مطمئناً سود بیشتری خواهد داشت. بنابراین دریافت ارز دیجیتال رایگان می تواند به عنوان یک مزیت برای سرمایه گذاران این بازار تلقی شود.

خوشبختانه گاهی اوقات امکان تهیه این ارز در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد و کسانی که می خواهند از این طریق صاحب ارز شوند می توانند از روش های مختلفی برای دسترسی به ارز دیجیتال رایگان استفاده کنند که در صرافی ایران ارز دیجیتال موجود است. برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

ارز دیجیتال رایگان چیست؟

ارز دیجیتال رایگان در واقع نوعی ارز دیجیتال، سکه یا ارز دیجیتال است که به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به دست می آید.

انواع راه ها برای دریافت ارز دیجیتال رایگان

برای دسترسی رایگان به ارز دیجیتال می توان از روش های زیر برای این منظور استفاده کرد:

دسترسی به ارز از طریق luner

Lunercrush پلتفرمی است که تمام بحث های موجود در اینترنت در مورد رمزارز را جمع آوری می کند. لونار توکن نوعی ارز دیجیتال است که با شرکت در پلتفرم Lunar Crash می توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

در Lunar روزانه 65 هزار توکن به صورت رایگان توزیع می شود و کاربران می توانند با انجام فعالیت های مورد نظر از این توکن ها بهره مند شوند.

ارز دیجیتال را از Presearch دریافت کنید

Pre-Search در واقع نوعی موتور جستجوی مبتنی بر بلاک چین است که با کمک گره هایی که توسط کاربران مدیریت می شوند اجرا می شود.

برای جمع آوری توکن های رایگان در Presearch، ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود در Presearch ایجاد کنید. در نهایت با جمع آوری هزار توکن پیش جستجو می توانید این ارزها را از حساب خود برداشت کنید.

ارز دیجیتال رایگان از coinbase coinbase

کوین بیس یکی از صرافی های اصلی در بازار کریپتو است و ارزهای مختلفی در آن خرید و فروش می شود. در این صرافی می توانید از طریق قسمت استخراج کریپتو و گذراندن دوره های آموزشی این قسمت، ارز دیجیتال خرید و فروش کنید یا به این ارز دسترسی پیدا کنید.

در مورد کوین بیس باید اشاره کنیم که متأسفانه این پلتفرم برای کاربران ایرانی فعال نیست و ایرانیان عزیزی که قصد کسب سکه رایگان در کشورمان را دارند باید از روش های دیگر این کار را انجام دهند.

ارز دیجیتال رایگان

ارز دیجیتال از طریق FreeCash

در پلتفرم FreeCash، اگر پیشنهادات مربوط به مکان و مکان یا نظرسنجی های کامل را تکمیل کنید، می توانید به ارز دیجیتال رایگان دسترسی داشته باشید.

برای این منظور پس از ورود به پلتفرم باید روی گزینه start offer کلیک کنید یا از گوگل و استیم استفاده کنید.

قسمت پایانی

ارز دیجیتال رایگان و نحوه دسترسی به آن را برای شما هموطنان عزیز بررسی کردیم. در قسمت پایانی باید اشاره کنیم که علاوه بر روش های ذکر شده در خصوص دسترسی به ارز آزاد، روش های دیگری نیز برای این منظور وجود دارد که از طریق آنها می توانید به ارز آزاد نیز دسترسی داشته باشید.

در صرافی ایران ارز دیجیتال تنها فرصتی برای بررسی برخی از این روش ها برای شما عزیزان وجود داشت. برای این منظور از سایر مقالات موجود در سایت ایران ارز دیجیتال استفاده کنید.

ایران ارز دیجیتال

ثبت نام در کوینکس ثبت نام در کوکوین