ارز فانتوم تاریخچه ارز فانتوم چیست؟

شاید شما هیچ شناختی از ارز فانتوم نداشته باشید و از اینکه ارز فانتوم چیست و کجا استفاده می شود آگاه نباشید.

همانطور که می دانید امکان خرید و فروش ارزهای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد و در واقع تنوع ارز دیجیتال در این بازار بسیار زیاد است که با هر سرمایه گذاری می توان ارز مورد نظر را بدست آورد و از طریق آن به سود رسید. این بازار

در میان انواع ارزهایی که در این بازار وجود دارد، ارز فانتوم نیز یکی از آنهاست که قصد داریم در ایران ارز دیجیتال از زوایای مختلف بررسی کنیم.

پس اگر می خواهید در این مورد اطلاعاتی کسب کنید، ما را تا انتها دنبال کنید.

ارز فانتوم چیست؟

این ارز به عنوان یک ارز غیرمتمرکز و مطمئن شناخته می شود که برای انجام قراردادهای هوشمند استفاده می شود. این ارز دیجیتال از یک پلت فرم متن باز تشکیل شده است که قابل تنظیم و مقیاس پذیر است.

تاریخچه ارز فانتوم چیست؟

این ارز در واقع برای اولین بار در سال 2018 توسط شخصی به نام Bi Ang Ik که دانشمند علوم کامپیوتر در کره جنوبی است تولید شد. قبل از ایجاد ارز فانتوم، Beang Ik رئیس انجمن فناوری غذایی در کره بود و از سال 2018 به عنوان رهبر ارز فانتوم شناخته شد.

هدف از تولید ارز فانتوم چیست؟

یکی از مهمترین اهداف ارز فانتوم این است که برای غلبه بر محدودیت های دیگر شبکه های بلاک چین ایجاد شده است.

علاوه بر آن، ارز فانتومی که در تمام جنبه های زندگی بشر نفوذ کرده است، بهبود زندگی مردم را ممکن کرده است زیرا انقلاب بزرگی در دنیای دیجیتال ایجاد کرده است.

ارز فانتوم

مزایای این ارز چیست؟

ارز فانتوم را می توان با برخی از ارزهای دیگر با مزایایی مانند موارد زیر مقایسه کرد:

  • ایجاد توانایی شخصی سازی بلاک چین ها
  • داشتن امنیت بسیار بالا
  • بدون نیاز به مدیریت امنیت شبکه
  • امکان مقیاس بندی گره های مختلف در سراسر جهان
  • عدم تمرکز ارز فانتوم
  • داشتن سرعت بسیار بالا برای انجام تراکنش های مختلف
  • و…

آیا ارز فانتوم قابل استخراج است؟

راه های مختلفی برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال وجود دارد که یکی از آنها خرید ارز دیجیتال و راه دیگر استخراج آن است. اما کسانی که با ارز فانتوم سر و کار دارند نمی توانند این ارز را استخراج کنند زیرا فانتوم از الگوریتم اثبات سهام به نام pos در بازار ارز استفاده می کند که البته قابل استخراج نخواهد بود.

چگونه ارز فانتوم بخریم؟

کسانی که قصد خرید ارز برای خود را دارند می توانند از طریق صرافی های ارز دیجیتال داخلی یا بین المللی این کار را انجام دهند.

اما صرافی کوینکس که یکی از معتبرترین صرافی های بین المللی است، امکان خرید و فروش یا سرمایه گذاری در این ارز را برای شما فراهم می کند.

اگر قصد بهره مندی از خدمات و امکانات صرافی کوینکس و ارز فانتوم را دارید، حتما آن را از طریق صرافی کوینکس خریداری کنید.

آینده این ارز

ارز دیجیتال فانتوم به طور کلی آینده بسیار خوبی دارد در حالی که برخی فکر می کنند این ارز جایی برای رشد ندارد. اما بسیاری از محققان و متخصصان در این زمینه پیشنهاد کرده اند که فانتوم رشد صعودی داشته و در آینده رشد خود را افزایش خواهد داد.

با این حال، سرمایه گذاری در آن را می توان با خیال راحت انجام داد.

قسمت پایانی

ارز فانتوم را به همراه ویژگی های آن برای شما عزیزان بررسی کرده ایم. اگر می خواهید صاحب این ارز در بازار ارز شوید، با کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های آن و یا مشاوره از کارشناسان این حوزه، آن را خریداری کنید تا بتوانید سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و سود خوبی به دست آورید. آوردن

ایران ارز دیجیتال

ثبت نام در کوینکس ثبت نام در کوکوین