معرفی صرافی کوکوین و نقد و بررسی Kucoin exchange

صرافی کوکوین Kucoin

معرفی کامل صرافی کوکوین

صرافی کوکوین چیست؟

صرافی کوکوین (Kucoin) یکی از بستر های مطمئن خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد. مخاطبان ایرانی این فرصت را دارند تا به آسانی‌ بدون هیچ چالشی در این صرافی کار کنند و مبادرت به معامله و خرید و فروش رمز ارز نمایند. هزینه و کارمزد پایین در معاملات، به همراه پشتیبانی 24 ساعته، کوکوین را جزو محبوب ترین صرافی های رمز ارز در جهان تبدیل کرده است. این ویژگی ها باعت شده تا Kucoin exchange جزو 5 صرافی برتر ارز دیجیتال در جهان به حساب آید. توجه داشته باشید که معامله در صافی کوکوین نیاز به احراز هویت دارد. در حال حاضر کوکوین جایگزین شایسته ای برای صرافی بایننس می باشد.

معرفی صرافی کوکوین

بهتر است بدانید این پلتفرم در سپتامبر ۲۰۱۷ جهت داد و ستد ارز های رمزنگاری شده شناسایی و راه اندازی شد. همچنین صرافی Kucoin یک صرافی اینترنتی جهت معامله ارز های دیجیتال می باشد که به علت واسط کاربری ساده معروفیت بسیاری کسب کرده و مورد توجه بسیاری از اشخاص واقع شده است. به گونه ای که این صرافی تا به حال بیشتر از ۸ میلیون کاربر در کل دنیا دارد و یکی از معروف ترین صرافی ها به حساب می آید. این صرافی هم همانند دیگر صرافی ها قابلیت ها و خصوصیات بسیاری دارد و بسیاری از ارز های رمزنگاری شده را ساپورت می کند. به بیانی دیگر این صرافی امروزه بیشتر از ۴۰۰ ارز دیجیتال را ساپورت می کند.

هم اکنون ثبت نام کنید

صرافی کوکوین بهتر است یا کوینکس

یکی از فواید این صرافی قبول کاربران ایران بدون احتیاج به بکارگیری فیلترشکن یا شناسایی هویت می باشد. با ملاحظه به اینکه کاربران ایرانی ( ثبت نام صرافی کوکوین برای ایرانیان ) تمایل زیادی به خرید و فروش در واحد فیوچرز را دارند، این مدل صرافی انتخاب مناسبی جهت فعالیت می باشد. این صرافی حتی پسورد ارز بومی خود را با علامت اختصاری KCS به بازار ارائه نموده است. یکی از نکته های منفی این پسورد ارز، قفل بودن واحد زیادی از آن در دسترس مسئولان صرافی است. در آتی ارائه این توکن های بسته شده به احتمال زیاد نرخ این ارز را پایین خواهد آورد.

همچنین چنانچه کارمزد معامله های خود را در این نوع صرافی با ارز KCS واریز نمایید شامل تخفیف کارمزد می شوید. از نکته های مثبت صرافی Kucoin می توان به امنیت زیاد آن اشاره کرد. شما جهت باز کردن هر داد و ستد یا برداشت مبلغ از صرافی بایستی پسورد خرید و فروش خود را وارد نمایید. در این صورت چنانچه شخصی پسورد شما را نداشته باشد به هیچ وجه نمی تواند با دارایی شما کاری کند. همچنین در واحد فیوچرز این صرافی در گروه صرافی های مطمئن و موثق واقع شده است. براساس رتبه بندی وب سایت کوین مارکت کپ صرافی فوق پانزدهمین بازار فیوچرز از لحاظ مقیاس داد و ستد را در دسترس دارد.

صرافی کوکوین بهتر است یا کوینکس

کارمزد خرید و فروش در بازار فیوچرز صرافی کوینکس از ۶./.٪ الی ۳./.٪ تغییر می کند. در این صورت در قیاس با صرافی باینس کارمزد بیشتری دارد. این صرافی اکنون در رتبه ۴۷ براساس وب سایت کوین مارکت کپ می باشد. این صرافی در دسامبر سال ۲۰۱۷ بنیانگذاری شد. از نکته های مثبت این صرافی می توان به استحصال ViaBTC اشاره کرد. از دیگر نکته های مثبت و عمده صرافی کوینکس، قبول تریدر های ایرانی است. به صورتی که زبان فارسی را هم به پلتفرم خود افزوده است. جهت انجام امور در کوینکس احتیاجی به فیلتر شکن ندارید. از نکته های منفی این صرافی مقیاس اندک داد و ستد واحد فیوچرز می باشد. به صورتی که به هیچ وجه اسمی از این صرافی در رتبه بندی وب سایت کوین مارکت کپ در واحد فیوچرز نیست.

همان گونه که می دانید یکی از نکته های عمده جهت وارسی ارزش و اعتبار یک صرافی، مقیاس داد و ستد روزانه آن می باشد. در این صورت جهت فعالیت در آن بایستی احتیاط هرچه بیشتری به خرج داد. از لحاظ کارمزد داد و ستد، این صرافی یکی از صرافی های میان رده به حساب می آید. حتی کارمزد داد و ستد صرافی کوینکس در بازار فیوچرز نسبت به صرافی کوکوین کمتر می باشد. نحوه ثبت صرافی کوینکس با ثبت نام صرافی کوکوین نیز تفاوت هایی دارد.

صرافی کوکوین در چه کشور هایی تحریم است؟

  1. ایالات متحده آمریکا
  2. کوبا
  3. ایالات کبک کشور کانادا
  4. سنگاپور
  5. سوریه
  6. ایران
  7. کره شمالی
  8. سودان

کشور هایی که در صرافی کوکوین احتمال انجام فعالیت بر آن ها مهیا نیست عبارتند از:

1-ایالات متحده آمریکا

این کشور به منزله قدرت نخست اقتصاد جهان و جز گروه جی ۸ نمی تواند در این صرافی به فعالیت بپردازد.

2-کوبا

از کشور های تحریم در صرافی کوکوین، کوبا می باشد. این کشور از دیگر کشور های موجود در آمریکا است که احتمال بکارگیری خدمات کوکوین برای آن فراهم نیست.

3-ایالت کبک کشور کانادا

این ایالت فرانسوی زبان از بکارگیری خدمات کوکوین منع می باشد…

4-سنگاپور

سنگاپور یک کشور در آسیای شرقی که از بکارگیری خدمات این صرافی منع شده است.

5-سوریه

یکی از کشور های ناحیه خاورمیانه که دستیابی به امکانات این صرافی برایشان امکان پذیر نیست.

6-ایران

کشور ایران احتمال بکارگیری این نوع صرافی را ندارد. اگرچه در این خصوص توضیحاتی ضروری است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

7-کره شمالی

از دیگر کشور های تحریم در صرافی کوکوین کره شمالی است. با همه محدودیت های امنیتی که در خصوص این کشور وجود دارد از دیگر محدودیت هایی که در خصوص این کشور صدق می کند عدم بکارگیری خدمات این نوع صرافی می باشد.

8-سودان

کشور آفریقایی و فقیر این کشور نیز تحریم می باشد.

آیا صرافی کوکوین معتبر است؟

برای هر کسی امکان دارد این سوال پیش آید که آیا صرافی کوکوین موثق و مطمئن است؟ این صرافی یک پلتفرم مطمئن و معتبر جهت داد و ستد ارز های دیجیتالی می باشد. این صرافی همانطور که می دانید در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و از آن سال تا به حال توانسته خیلی قوی به کار خود ادامه دهد. صرافی Kucoin به علت امکان فروش و معاوضه حداکثر ۲۰۰ مدل ارز رمزنگاری، توجه خیلی از سرمایه داران را به خود جلب نموده است. این صرافی یک پلتفرم مطلوب جهت خرید اقسام ارز های مشهور و کمتر شناخته شده را فراهم می نماید. این صرافی با استفاده از واسط کاربری راحت و روشن و همچنین افزایش سطح ایمنی خود یکی از قوی ترین پلتفرم جهت سرمایه گذاران غیرحرفه ای و کاربلد می باشد. کلیه اشخاص می توانند به وسیله آن داد و ستد های خود را به آسانی انجام دهند.

آیا صرافی کوکوین معتبر است

نکات عمده پیش از ثبت نام و خرید از صرافی کوکوین

صرافی کوکوین هم مانند دیگر صرافی ها چون صرافی کوینکس به کشور هایی منع شده، مجوز داد و ستد نمی دهد. ولی داد و ستد ایرانی با تغییر دادن IP در صرافی فوق بع فعالیت می پردازند. بایستی به این مسئله توجه نمایید که این تغییر، ریسک مسدود سازی اکانت جهت اکانت های مشکوک را دارد و احتمال برداشت سرمایه توسط کاربر وجود ندارد.

ثبت نام صرافی کوکوین

بدین جهت مناسب ترین شیوه جهت پیشگیری از مسدود شدن اکانت شما در صرافی فوق، تهیه سرور مجازی ترید می باشد تا با یک IP ثابت بتوانید ارزهای رمزنگاری شده را معامله نمایید. شما می توانید جهت کم کردن ریسک مسدود سازی اکانت و خرید از صرافی مذکور به این نکات مهم پیش از ثبت نام صرافی کوکوین توجه نمایید. با ای پی ایران به هیچ وجه وارد بستر کوکوین نشوید و از سرور مجازی بهره ببرید تا همواره از یک کشور به حساب خود وصل شوید و تحولی در شرایط جغرافیایی شما حس نشود.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

به چه صورت از صرافی کوکوین بهره ببریم؟

جهت ثبت نام صرافی کوکوین نخست بایستی به سایت آن وارد شده و مبادرت به ایجاد یک حساب کاربری جدید نمایید. بعد از ایجاد حساب کاربری و پرداخت مبلغ می توانید مبادرت به معامله در این صرافی نمایید. شما دوستان گرامی می توانید بعد از ثبت نام صرافی کوکوین به آسانی حساب کاربری خود را در این بستر قوی و مشهور ایجاد نموده و داد و ستد خود را زیر این پلتفرم آغاز نمایید.

صرافی کوکوین احتمال ساپورت چه رمز ارزهایی را دارد؟

در آغاز کار صرافی کوکوین احتمال ساپورت حداکثر ۴۰۰ جفت رمز را داشته است. برای مثال این صرافی معروف احتمال تعویض بیت کوین به اتریم را دارد. این صرافی به پوشش دهی بیشتر از ۱۰۰ رمز دیگر می پردازد. موسس این نوع صرافی مدعی است که تا آخر سال ۲۰۲۲ احتمال ساپورت حداکثر ۱۰۰۰ رمز ارز را برای آن اعمال می کنند.

مخاطبان می توانند در لیست صرافی Kucion اسم های خیلی از ارز های دیجیتال شناخته شده نظیر اتریوم، لایت کوین، بیت کوین، بیت کوین کش و … را مشاهده کنند. همچنین می توانند ارز هایی را با مقدار شهرت پایین مانند VeChain و Lympo را هم مشاهده نمایند. در مجموع این گونه به نظر می رسد که بهتر است این صرافی را جهت خرید ارز دیجیتال به کار ببرید که اخیرا به بازار وارد شده اند و ارائه اولیه خود را با موفقیت طی کرده اند.

صرافی کوکوین احتمال ساپورت چه رمز ارزهایی را دارد

در صرافی Kucoin با فعالیت کاربران ساکن ایران به چه صورت برخورد می شود؟

صرافی کوکوین تا به حال محرومیتی جهت فعالیت کاربران ساکن ایران مهیا نکرده است. اما به صورت شفاف اظهار نموده که چنانچه الزامی پیش آید با مقنین داخل و بیرون از جزیره سیشل برای بستن اکانت کاربری فرد خطاکار همکاری می کند. کشور ایران همانطور که می دانید در لیست تحریم های کشور امریکا واقع شده است. تمامی افراد و بنیاد های مالی که متقاضی داشتن ارتباط کاری در حیطه حفاظتی یا وارسی آمریکا باشند مستلزم اطاعت از ضوابط این لیست بوده و نباید سرویسی به افرادی که در کشور های این فهرست هستند عرضه نمایند.

دوستدارن اشتراک با این صرافی که مقیم ایران می باشند، در صورت متصل شدن با فیلتر شکن باید دقت نمایند که همواره با IP ثابت وصل شوند، وگرنه امکان دارد به منزله کاربر نامطلوب معرفی شوند. پشتیبانی این صرافی اظهار نموده که بعضی حکومت ها ساکنان خویش را از فعالیت در حیطه ارز های دیجیتالی تحریم نموده است. موسسه کوکوین به ضوابط این کشورها مقید است و از دادن خدمات به ساکنین این نوع کشور ها اجتناب می کند. چنانچه هنگامی که طرح صیانت در کشور ایران به تصویب برسد، در این شرایط فعالیت با صرافی های خارجی از نگاه ضوابط طرح صیانت غیر مجاز بوده که احتمال دارد دارایی کاربران مقیم ایران به خطر بیفتد.

ضوابط صرافی مذکور امروزه همانند ضوابط صرافی بایننس تالیف نشده اما این عمل امکان دارد به زودی صورت گیرد. بدین علت کاربران کشور ایران ضروری است با احتیاط در این صرافی مشغول به کار شوند.

پیشنهاد می شود چنانچه از خدمات این صرافی به منزله سرویس داد و ستد ارز بهره می برید حتما پس انداز خود را به یک کیف پول شخصی مطمئن منتقل نمایید. در این شرایط خطر و امکان از دست دادن دارایی خود را به حداقل میزان ممکن می رسانید.

امنیت صرافی Kucoin تا چه حد می باشد؟

صرافی کوکوین به منزله یکی از صرافی های ثالث معرفی می شود که داده های وابسته به آن روی یک سرور متمرکز ذخیره شده است. با ملاحظه به این تشریحات چنانچه سروری که بکار می برید به هر علتی هک شود، در این صورت داده های اکانت و سرمایه کلیه کاربران به خطر می افتد.

با این توضیحات این سوال پیش پیش می آید که آیا تاکنون این پیشامد اتفاق افتاده است که متاسفانه جواب مثبت است. وب سایت وابسته به این صرافی جهت اعمال امنیت و حفاظت از داده های فردی اکانت کاربری از پروتکل پسورد گذاری استفاده می کند.

جهت اعمال امنیت هر چه بیشتر کاربران توصیه می شود که از امکانات Google Authenticator بهره ببرید. اشخاصی که این گزینه را انتخاب می کنند قبل از وارد شدن به اکانت در صرافی و در زمان انجام هر عملیات یک شناسه به وسیله تلفن همراه خود اخذ خواهند نمود. اشخاصی که علاقه دارند از خدمات این نوع صرافی استفاده کنند لازم است در زمان فعال سازی تحت هیچ شرایطی این خصوصیت امنیتی را از یاد نبرند.

با ملاحظه به هک شدن این نوع صرافی توصیه می شود به هیچ وجه جهت مدت زمان زیادی ارز دیجیتالی زیادی را در حساب کاربری خود نگهداری نکنید. از دیگر خصوصیات امنیتی این نوع صرافی بکارگیری رمز تریدینگ می باشد که به منزله گونه ای لایه امنیتی به حساب می آید که کاربران وظیفه دارند قبل از اعمال داد و ستد یا عملیات ها آن را وارد نمایند.

امنیت صرافی Kucoin چقدر هست

ارز دیجیتال صرافی مدنظر موفق خواهد بود؟

سوالی که امکان دارد برای هر کسی پیش آید این است که آیا ارز دیجیتال صرافی کوکوین موفق خواهد بود؟ بازار ارز دیجیتال هم مانند بازار بورس همیشه دستخوش بالا و پایین شدن های متنوع است. اغلب برای مدت زمانی ارزی معروف شده و سهام آن پیشرفت قابل ملاحظه ای نموده ولی طی چند روز همان ارز کلیه اعتبار خود را از دست داده است. در این صورت پیش بینی آتی جهت موفق شدن ارز دیجیتال کوکوین همانند دیگر صرافی ها کاری دشوار و در حد گمان و فرضیه خواهد بود.

ولی در نظر اول بایستی دقت نمود که این کوکوین دیگر صرافی نیست و حالا ارز دیجیتال را دارد. با ملاحظه به طرح های دراز مدت این تیم جهت پیشرفت سطح خدمات خود و ترغیب هر چه بیشتر اشخاص به بکارگیری این ارز در سطح دنیا، به احتمال زیاد در آینده نه چندان دور ناظر بکارگیری وسیعی از ارز دیجیتال کوکوین خواهید بود. چنانچه شما هم تمایل به معامله ارز های دیجیتال دارید می توانید با رجوع به بخش خرید و فروش خودکار ارز های دیجیتال در سایت های معتبر، به آسانی و بعد از چند مرحله راحت سرویس های مدنظر خود را اخذ نمایید. همچنین شما می توانید نرخ به روز ارز های دیجیتال و حتی نمودار و تحولات ۲۴ ساعته ارز ها در این سایت ها به صورت کامل ببینید.

ویژگی های این نوع صرافی

صرافی کوکوین دارای خصوصیات منحصر به فردی است که عبارتند از:

  • سرعت خیلی بالای اعمال داد و ستد ها
  • حساب دمو صرافی کوکوین
  • درصد بالای نقدینگی این نوع صرافی
  • از ویژگی های صرافی کوکوین، می توان به ساپورت حداکثر ۴۰۰ رمز ارز متنوع اشاره کرد.
  • فعالیت شبانه روزی و هفت روز هفته در صرافی مذکور
  • سطح بالای ایمنی با بکارگیری سیستم احراز هویت دو عاملی
  • احتمال دستیابی به وسیله اپلیکیشن موبایلی جهت کاربران ایسوس و اندروید.
  • احتمالا یکی از جالب ترین ویژگی های صرافی کوکوین، تخصیص وام به کاربران خود می باشد.
  • خدمات پشتیبانی تخصصی جهت کاربران و احتمال پرسش هر نوع سوال مرتبط به این حیطه.
  • اعمال شناسایی هویت فقط جهت بکارگیری کارت بانکی لازم بوده و برای آغاز داد و ستد طی کردن مراحل شناسایی هویت الزامی نیست
  • استفاده از remark در صرافی کوکوین

اموزش صرافی کوکوین Kucoin

صرافی کوکوین دارای ویژگی های زیادی می باشد و امکان دارد شما را کمی گمراه کند! اما نگران نباشید سایت ایران ارز دیجیتال مقاله اموزش صرافی کوکوین را برای شما اماده و منتشر کرده.

مزایای صرافی Kucoin

صرافی کوکوین شامل برخی مزایای خاص و منحصر به فرد است که سبب شده آن را از سایر صرافی ها متمایز کند. این مزایا عبارتند از:

•مطابق آمار، صرافی فوق میزان داد و ستد خیلی بالایی دارد و سبب شده در لیست ۵ صرافی شلوغ جهان واقع شود.

•هزینه کارمزد آن نسبت به سایر صرافی ها خیلی کم می باشد که این یکی از مزایای صرافی کوکوین می باشد.

•شامل برنامه ریزی عالی و محیط تجاری خیلی قدرتمند است.

•این صرافی حداکثر ۴۰۰ بازا مختلف دارد و حدودا ۸۰۰ جفت ارز رمزنگاری شده در آن معامله می شود.

• تمام شبانه روز کاربران را ساپورت می کند.

•صرافی مذکور ارز رمزنگاری شده محلی خود یعنی Kucoin Shares(KSC) را دارد.

•از دیگر مزایای صرافی کوکوین می توان به این مورد نیز اشاره کرد، چنانچه شما پسورد ارز بومی ابن نوع صرافی را نگه دارید، تخفیف ویژه ای در کارمزد به شما داده می شود در این صورت می توانید پسورد ارز بیشتری کسب کنید.

•در صرافی فوق شما می توانید بدون اعمال مراحل شناسایی هویت، معامله نمایید. ولی چنانچه مراحل شناسایی هویت را طی کنید می توانید از امکانات فوق العاده ای استفاده کنید.

معاملات در صرافی کوکوین

کوکوین هم مثل بقیه ی صرافی ها ، قابلیت تاریخچه معامله دارد.

تاریخچه معاملات در صرافی کوکوین

هزینه های کارمزد در این نوع صرافی

یکی از عمده ترین عللی که صرافی کوکوین را به یک صرافی معروف مبدل نموده وجود کارمزد خیلی کم داد و ستد ها می باشد. هر داد و ستد در صرافی فوق کارمزد ثابت ۰.۱٪ دارد و این مقدار خیلی پایین تر از سایر صرافی ها نظیر صرافی کوینکس می باشد.

•هزینه سپرده گذاری

هزینه های وابسته به سپرده گذاری در صرافی مذکور صفر می باشد. این بدان مفهوم است که در خصوص واریز داد و ستد های مورد نظر، یک پنی هم از کاربران اخذ نمی شود.

•هزینه دادوستد فیوچرز

داد و ستد فیوچرز در صرافی فوق شامل قیمت وام قابل تنظیم USD/USDT می باشد، زیرا که هزینه های مرتبط به بودجه می تواند منفی یا مثبت باشد. بودجه فیوچرز هر ۸ ساعت ۱ بار به روز می شود.

•هزینه های برداشت

انجمن برداشت در صرافی فوق حداقل هزینه در بین دیگر صرافی های مبنی بر ارز رمزنگاری شده به حساب آمده و با توجه به نوع رمز ارز متمایز می باشد.

مقایسه کوکوین با صرافی کوینکس از لحاظ احراز هویت

یکی از عمده ترین مواردی که در باره تطبیق صرافی کوکوین و صرافی کوینکس بایستی به آن اشاره کرد شیوه احراز هویت می باشد. عمده ترین مزیت صرافی Kucoin برای کاربران داخل ایران این است شناسایی هویت در آن ضروری نیست در حقیقت شما فقط در صورتی احتیاج به شناسایی هویت در این صرافی را دارید که تمایل داشته باشید بیشتر از ۱ بیت کوین از حساب خود برداشت نمایید.

از سوی دیگر احتمال بکارگیری سرویس های صرافی کوینکس بدون بکارگیری VPS هم وجود دارد. شما می توانید با اسناد شناسایی ایرانی خویش هم به ثبت نام صرافی کوینکس بپردازید و احراز هویت نمایید. اگرچه فراموش نکنید که چنانچه روزی صرافی کوینکس ایران را محروم کند دستیابی شما به حساب کاربری تان از بین می رود.

مقایسه کوکوین با صرافی کوینکس از لحاظ برند

تفاوت صرافی کوکوین با کوینکس از لحاظ برند چیست؟ احتمالا برای خیلی از اشخاص، در بازار ارز های رمزنگاری شده و حیطه های وابسته با آن، برند ارزش چندانی نداشته باشد. ولی به هیچ وجه این گونه نخواهد بود. به عنوان مثال امروزه بایننس مبدل به یک برند موثق شده و بدین علت گزینه نخست خیلی از مردم دنیا می باشد.

در خصوص دو صرافی کوینکس و کوکوین هم همین مسئله وجود دارد. بایستی دیدگاهی عادلانه به برند هر دو مورد داشته باشید. کوکوین در مجموع معروف تر و شناخته شده تر می باشد و هم از لحاظ شمار کاربر و هم مقیاس داد و ستد جایگاه ویژه تری در قیاس به رقیب خود دارد.

رمز ارز های پشتیبانی شده توسط صرافی Kucoin

در حال حاضر صرافی کوکوین بالای 250 عدد ارز پشتیبانی می کند

لیست ارزهای صرافی کوکوین

ارز اولیه در صرافی کوکوین

خرید عرضه اولیه در صرافی کوکوین در سال های اخیر بسیار رایج شده است. ارز های دیجیتال رمز ارز هایی هستند که در سراسر دنیا از آن ها استفاده می شود.

نحوه خرید عرضه اولیه در صرافی کوکوین

جمع بندی

صرافی کوکوین یک پلتفرم صرافی مشهور و شناخته شده است که کارکرد سخت و دشوار داد و ستد ها را در کف دست شما فراهم می نماید. کوکوین با واسط کاربری راحت برای غیر حرفه ای ها قابل درک می باشد و به حد کافی جهت سرمایه داران که علاقه زیادی به کسب درآمد ثابت دارند مناسب است. کوکوین در سپتامبر سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و در آگوست ۲۰۲۱ در لیست فوربس از معتبر ترین صرافی های دیجیتالی واقع شد ، این مقاله توسط سایت ایران ارز دیجیتال نوشته و منتشر شده.

هم اکنون ثبت نام کنید

11 دیدگاه برای “معرفی صرافی کوکوین و نقد و بررسی Kucoin exchange

  1. اشتراک‌ها: آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان - مجله خبری محصولات ایسر

  2. اشتراک‌ها: صرافی کوکوین یا KuCoin چیست؟ بررسی کارمزد و امکانات صرافی کوکوین - ای ام دی مگ

  3. اشتراک‌ها: صرافی کوینکس چیست و مزایای آن کدامند؟ ایرانیکارت - مجله خبری کار و تعاون

  4. اشتراک‌ها: ️صرافی کوینکس CoinEx? آموزش رایگان صفر تا صد صرافی کوینکس coinex به صورت گام به گام و تصویری ویرگول - مجله خبری راه و ساختمان

  5. اشتراک‌ها: آموزش صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام و معامله آپدیت ۲۰۲۲ ارزدیجیتال - مجله خبری محصولات ال جی

  6. اشتراک‌ها: آموزش پلتفرم معاملاتی کوکوین Kucoin برای ترید ارزهای دیجیتال بورسینس - اپل موبایل شاپ

  7. اشتراک‌ها: کارمزد صرافی کوینکس CoinEx چقدر است؟ ارز اکس - مجله خبری انرژی و نفت

  8. رضا برجی گفته:

    سلام.من به عنوان یک طرفدار واقعی ارزهای دیجیتال، به طور مداوم دنبال روند بازار رمزارزها می‌گردم و تازه به چیز جالبی به نام “صرافی کوکوین” یا به انگلیسی “KoKoin Exchange” برخورد کردم. به نظر می‌رسد این یک صرافی رمزارز است، اما دوست دارم بیشتر درباره آن بدانم. آیا کسی از شما تجربه‌ای با صرافی کوکوین داشته است؟ چه چیزی آن را منحصر به فرد یا متفاوت از سایر صرافی‌ها می‌کند؟

  9. ایران ارز دیجیتال گفته:

    صرافی کوکوین (kucoin) یک پلتفرم نوظهور صرافی رمزارز است که در زمان‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. براساس تحقیقاتم، صرافی کوکوین امکاناتی را ارائه می‌دهد که آن را از سایر صرافی‌ها متمایز می‌سازد. در ابتدا و به مهم‌ترین شکل، این صرافی بر روی حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران تأکید می‌کند و با استفاده از تکنیک‌های رمزنگاری پیشرفته و پروتکل‌های امنیتی قوی، سرمایه و اطلاعات شخصی کاربران را محافظت می‌کند.

    جنبه دیگر قابل توجه در صرافی کوکوین واسط کاربری کاربرپسند آن است که آن را قابل دسترسی برای هر دو کاربران مبتدی و تجار حرفه‌ای می‌کند. این پلتفرم تجارت بدون دردسری را با انواع زوج‌های معاملاتی فراهم می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد به راحتی ارزهای دیجیتال را خریداری، فروش و معامله کنند.

    صرافی کوکوین همچنین از آب و هوای بالایی از نقدینگی برخوردار است که اطمینان می‌دهد کاربران به سرعت و با کارآیی معاملات خود را انجام دهند. علاوه بر این، شهرت کمیسیون‌های تراکنشی رقابتی صرافی کوکوین است که به تجاران این امکان را می‌دهد هزینه‌های خود را کمینه کنند در حین انجام معاملات رمزارزی.

    علاوه بر این، صرافی کوکوین در تلاش است تا یک جامعه پشتیبان و فعال را ترویج دهد. این پلتفرم منابع آموزشی، تحلیل بازار و پشتیبانی مشتری را ارائه می‌دهد تا به کاربران در تصمیم‌گیری‌های معاملاتی اطلاعاتی کمک کند.

    اما حتما قبل از استفاده از هر صرافی رمزارزی، لازم است تحقیقات کاملی را انجام دهید و دقت کنید. از قابلیت، امنیت و تطابق با مقررات صرافی قبل از انجام هرگونه معامله اطمینان حاصل کنید. این کار باعث می‌شود تا تجربه معاملاتی شما ایمن‌تر و قابل اعتمادتر باشد.

    به خاطر داشته باشید که بازار رمزارزها بسیار پرفشار است و سرمایه‌گذاری و معامله در رمزارزها خطراتی را دارد. به‌روز بودن، تنوع سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری بر اساس اهداف مالی و تحمل ریسک شخصی شما اموری اساسی هستند.

  10. طناز ابراهیمی گفته:

    سلام! از اطلاعات جالبتون متشکرم. یک سوال جسارتاً درباره رمز ترید پسووردم در کوکوین دارم. خوب، به طور ناگهانی رمزم رو فراموش کردم و وقتی فورگت پسوورد رو زدم، سامانه از من درخواست عکس آی‌دی کرد. به عنوان یک شخصی که در ایران هستم و هنوز احراز هویت نکردم، آیا راه دیگری برای حل این مشکل وجود دارد؟ خیلی ممنون میشم اگر می‌تونید بهم کمک کنید.

  11. ایران ارز دیجیتال گفته:

    با توجه به دانشی که در زمینه رمزارزها دارم، به نظر می‌رسد یک راه حل جذاب برای مشکل شما وجود دارد. در این موقعیت، به شما پیشنهاد می‌دهم با یک فردی که پاسپورت غیر ایرانی دارد در تماس باشید و از او بخواهید تا به عنوان نماینده شما در احراز هویت عمل کند. این راهکار جالبی است که می‌تواند به شما در برطرف کردن مشکلتان در دسترسی به حساب کوکوین کمک کند. به هر حال، قبل از اقدام به هر گونه تغییرات در حساب خود، توصیه می‌کنم با تیم پشتیبانی کوکوین تماس بگیرید تا از قوانین و مقررات جدید مطلع شوید. برای موفقیت بیشتر در رمزارزها، همیشه به روز باشید و از مزایای منحصر به فردی که این دنیای جدید ارائه می‌دهد، بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

ثبت نام در کوینکس ثبت نام در کوکوین